midsommar... igen...

räknade ut att det var 7:e året jag firade midsommar på Muskö, med Magnus å hans familj. helt sjukt...

hur som helst, det blev inte så livat som det i vanliga fall blir, men det var rätt skönt. vaknade dagen efter å mådde skitbra :) tror vi gick å la oss typ halv 1, alla var skittrötta.
blir väl så när man druckit i 12 timmar typ, å rätt så långsamt. fast det gör vi ju varje år... dock blev det ingen nubbe i år, kanske beror på det då.

nu ska jag jobba i 2 dagar till, sen ledig fre-sön, sen semester i 2 veckor... wohooooo!!!!!!!!!!!
tiden kommer bara gå så fort!

första veckan blir det bara slappa... Magnus jobbar då, så jag tänkte mest pyssla hemma, städa å så, och gå elljusspåret varje dag.
andra veckan så drar vi ju till Öland på fredagen, reggaefestival, sen hem på söndagen, sen back to work.

åh ja på tisdag nästa vecka spelar ju Jimmy Cliff på Debaser, dit måste jag ju. det kan man inte missa.

imorrn har vi "nattöppet" på jobbet, fattar inte varför det heter nattöppet när vi stänger 22? jag jobbar 13 - 22:30... suck....

öhh...jaa... har väl inte så himla mkt mer å skriva... imorrn e det lön! det är inte helt ovälkommet kan jag säga...

tjo!

Jimmy Cliff - The Harder They Come



åh jag var bara tvungen... världens bästa Joe Strummer med samma låt:

midsommar

imorrn är det dags igen...
fyllefest på Muskö... haha...
det är helt sjukt vad man alltid lyckas bli så jävla full, och ha så jävla kul!
det är lite: "what happens on Muskö, stays on Muskö"
fast det är iofs lite så i Uppsala med...

har precis duschat, kletat på mig en ansiktsmask, chokladansiktsmask! luktar precis som chokladpudding!
å nu ska jag kolla på en fjortisfilm, Linas Kvällsbok :D

ha en kul midsommar alla ni som läser detta!

puss puss

mmm....

haha shit.... vi kommer bli 4 pers (hittills iaf) som åker till Öland Roots tillsammans... jag, Mange, Åke & David... och vi ska bo i samma tält... haha.... pax för att sova mellan Magnus och tältväggen!! haha shit...
men det kommer bli så jävla kul!

däremot lär jag vara så jääääävla trasig på måndagen när jag ska jobba igen... shiiiit....


den här bilen ska jag ha... nån gång... 1987 Ferrari 412


RSS 2.0