ny blogg

eftersom denna har fuckat ur helt, så har jag flyttat till http://coolconfusion.wordpress.com

så uppdatera era bokmärken eller rss eller whatever...

håller på å exporterar allt från denna bloggen till den nya oxå.

no more

mitt hjärta har gått i tusen bitar.

</3

hjälp?

vem ska följa med mig på hiphopklubb nästa fredag?

nån? snälla? 100 spänn. jag köper förköp imorrn.

åhhhh....

sur jag blir...

vill ju verkligen ha en mc-jacka... så hade dom en snygg nu på hm.se för 499:-, så jag beställde den, å nu kom den, åsså är den så jävla kort!
jag vill lixxom inte ha en jacka som slutar i midjan! jag ska ju inte "bara" ha den för att den e snygg, utanför att den ska fungera som en vardagsjacka oxå.... skit...

köpte ju en förrut på tradera, å den var för stor... jag antar att jag måste ta å jaga på stan istället, så jag kan prova dom i butiken... å då blir det nog beyond retro som gäller...
typiskt att jag såg en assnygg där förrut, men hade inte råd då, å nu ska dom flytta å har tokutförsäljning på allt, så den finns såklart inte kvar :(
skit..

hur som helt, i samma paket kom iallafall ett par assnygga jeans som satt perfekt, å en snygg skinn/fejksskinn kjol som oxå satt perfekt, så jag får va glad för det då :)

bara så drygt att skicka tillbaka saker hela tiden...

dom har iofs en sjukt snygg skinnjacka på laredoute.... men den kostar, ursäkta uttrycket, BAJSMYCKET!

flåt...

att jag är så dålig på att uppdatera min blogg... eller ja... egentligen var det bara 3 dagar sen...
men vad var det för inlägg egentligen?

jag har så mycket annat i mitt huvud för tillfället, jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till...
jag vet att jag är trött på situationen jag levt i, i typ 5-6 år nu, och det går inte längre.
men jag är helt enkelt för feg för att ta mig ur den.

jag vet egentligen vad jag mest av allt vill, men om det inte går så som jag vill, så vet jag inte vad jag ska göra.

tanken är att en diskussion ska äga rum snarast... det borde ägt rum tidigare, saker glöms så lätt... för mig iallafall... men saker har sagts, saker som kan vara bra, men det känns ändå... jag vet inte... osäkert...

knallade runt på stan idag, hittade världens finaste skor på Beyond Retro, som tyvärr var 1 stl för stora för mig :( men nu vet jag att jag passar i såna skor iallafall... dom e punk...rockabilly... jag vet inte... jag är så sjukt inne på London-modet just nu, tyvärr är det ingen annan jag känner som är inne på det, så det är lite tråkigt...
jag kanske bör flytta till London istället?
jag vet att jag skulle trivas där som fan.

kanske åker dit snart... men jag har ingen semester kvar, så isåfall tar jag tjänsteledigt, iaf så lite som möjligt, och byter så mycket som möjligt... om det går...

var in å hälsade på sötaste A på jobbet idag oxå.

ja, det var allt.

jo, jag måste raka skallen igen... börjar bli rejält långhårig på sidan... växer som ogräs... kan bero på b-vitaminerna jag käkar...

saknad...

jag saknar... så mycket...

segt...

vad jag suger på att uppdatera...

så vad har hänt...

jag och fröken I, var hos herr A i lördags och drack oss fulla på vodkadrinkar och hade det allmänt mysigt.
tack å lov var jag inte bakis på söndagen, mest trött.

måndag-tisdag var jag i Norge på småvittskurs, vilket var ganska kul faktiskt.
mera alkohol på måndagskvällen, men mådde bra på tisdagen, thank god...

i övrigt... saker han hänt... men inget jag tänker skriva här på bloggen iallafall...

puss!

RSS 2.0