födelsedag...

ja... inget värt att fira alltså...

dread at the controls

jag gillar att ha projekt. däremot har jag jävligt svårt att avsluta projekt.
men det nya är att trycka en t-shirt, denna:



en typ av hyllning till Mikey Dread som dog för nån vecka sen. får väl köpa en bunt t-shirts och öva tills jag fått en perfekt t-shirt, så himla svårt verkar det inte vara.

snart...

börjar bli nervöst... bara 2 veckor kvar på jobbet, sen en veckas semester, sen e det dags...
skönt dock att jobba i 3 veckor, sen drar jag på semester igen, till London :) åh vad jag längtar!!!!

min älskade lyckades bryta foten/benet (dvs vristen) förra onsdagen, å han kom hem från sjukhuset i söndags, så jag har varit lite sjuksköterska... eller inte så mkt som jag först trodde jag skulle behöva vara, mest bara hjälpa lite ibland.
han klarar det mesta själv på kryckorna.
nu under påsken ska vi vara ute på landet, det blir mysigt :)

haha trodde inte jag skulle hitta den här videon på youtube!
satte på Imperiet live vinylen när jag kom hem från jobbet, och sista låten gör dom the doors låten, Roadhouse Blues, skitbra!


Thåström e verkligen Sveriges svar på Joe Strummer <3

typ såhär, Mick Jones och Ebba Grön 2003, Career Opportunities

jobb

jag fick jobbet! helt sjukt... men jag ska fan kämpa, jag ska göra ett bra jobb!

däremot har jag kommit på, att jag tycker det är fel att jobba för nån annan, jobba för att DOM ska tjäna pengar.
jag vill starta ett eget företag, helst nån typ av flummigt café/butik, gärna i Uppsala.
det kanske är nåt att sikta på efter att jag jobbat på det här jobbet fram till hösten 2009.
förhoppningsvis är jag av med alla mina skulder då, och kan starta om på nytt.
slå mig ihop med Helena, å Jenny kanske e sugen? Moa?
det vore skitkul!
åh... jag skulle spela så bra musik!
så kan alla 1&2 hänga där... haha ;)

=(

R.I.P    MARTIN

damn...

det skulle va kul att kunna se vilka som läser min blogg...
som t.ex igår, det var 2 olika besökare, men nån, eller båda, har kollat bloggen 6 ggr på samma dag.
give yourself up!
jag e nyfiken!

hur som helst var jag på intervjun i måndags, vilket kändes som om det gick åt helvete, jag var så jäääävla nervös!
och det e så typiskt mig... jag kan klura och komma på hur mycket smarta saker som helst här hemma, i mitt huvud, men att sätta skiten i ord? det är helt hopplöst!

jag kom på att jag måste gå ner minst 5 kg på 2 månader, så jag ser okej ut innan London...
funderar på att starta en ny blogg, fast den kommer vara helt hemlig, den är bara för mig. kommer inte ge ut adressen till nån enda människa.

detta kräver en video... hmmm...

Jenny... minnen....



när jag endå håller på...



dessa får mig att tänka på när vi åkte till Stockholm (från Uppsala) och köpte DC-skor och satt på marken utanför Burger King på Plattan och käkade hamburgare och blev utstirrade :D :D

Jon Davis var jävligt het ett tag där... innan han blev lönnfet och kommersiell... typ... efter 4 skivan tror jag... allt innan var sjukt grymt.

fan...

intervjun igår kändes inte bra... jag var så jääävla nervös!
jag har verkligen problem med att projectera ut hur jag verkligen är, att jag är vettig när jag är på jobbet, att jag är bra på att ta ansvar, men som vanligt gick det inte fram.

hjälper ju inte direkt att min chef hetsar chefen i varuhuset jag var på intervju igår. han MÅSTE tydligen ha svar senast fredag, vilket är lite mycket begärt när inte ens ansökningstiden har gått ut...

jaja... whats done is done... fuck it...

sitter å jagar andra jobb nu...

helst vill jag bara sitta vid ett skrivbord och sortera papper i 8 timmar å sen gå hem.
skulle passa mig perfekt... eventuellt ett heltidsjobb i ett stall... men där krävs ofta körkort, och även att man bor på stället... funkar inte riktigt... fuck...

tanken var ju att jag skulle träna igår, me så blev det intervju helt hastigt, så ingen träning... och nu jobbar jag... så inte ledig förräns på fredag, får träna dårå.

på lördag är det skivmässa iallafall! yay! jag kommer tokshoppa! hihi

157 dagar kvar

och första artistsläppet!
ser fram emot att se Groundation! fett bra... fett bra...

och idag kl 16 ska jag på jobbintervju, som kassachef i det där varuhuset närmre mig... fyfan vad nervös jag var när jag ringde! jag bara skakade!
men det blir skitbra att jobba där å tjäna massa pengar, i 1½ år, betala av alla mina jävla skulder, fyfan vad skönt det skulle vara.

varför finns det inga nya artister som har denna passionen längre?

RSS 2.0