ojoj...

jag hade så kul igår!

jag har alltid sagt att den bästa konserten jag nånsin varit på, är Refused i Ungdomens Hus i Öregrund eller Östhammar eller vad de nu var... -97. men detta slår faktiskt det.
jag var lite rädd för att Looptroop bara skulle spela låtar från nya albumet, men jag tror dom bara spelade en, sen körde dom bara en massa gammalt, typ Long Arm of the Law, Bandit Queen, Jag Sköt Palme osv osv... å det var helt underbart!
stod mitt i smeten å bara röjde som fan! å svettades! men jag hade såå kul!
så kul att hänga med dom här människorna, dom tar mig tillbaka till -97, jag blir bara så jävla glad!

det gör verkligen nånting, att bara få dra ut å strunta i allt, å bara ha kul.
tyvärr blev det ingen efterfest den här gången... men jaja... det blev Burger King å nattbuss hem, var hemma kl 3.
var rätt svårt att somna dock, var lite väl uppe i varv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0