asså?

kul att jag har semester, vaknar av ett sms från min chef där han undrar om jag kan jobba idag?
jag svarade: Jag har semester. Nej.
sen stängde jag av luren.

seriöst???

å vem fan är sjuk? folk är fan sjuka hela jävla tiden på det där stället, helt vansinnigt!
det går i princip inte en vecka utan att nån sjukanmäler sig.
ingen aning om folk har dåligt immunsystem eller vafan är det frågan om?

och antagligen (gissningsvis) finns det folk som sjukanmäler sig för att dom inte orkar eller har lust till att jobba, vilket jag tycker är en vansinnigt elak sak att göra mot sina kollegor.
inte konstigt att man stressar sönder sig och får ont i magen, precis som jag fick innan jag äntligen kom iväg på semester.

och så får jag det där jävla smset, och då blir min mage inte glad igen :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket idiotiskt uppförande av chefen! Det spelar ingen roll hur desperat man är i att få tag på personal, man kan ändå inte störa sina medarbetare på det sättet. Chefen skulle ha tänkt på det där innan semestersäsongen, att kolla upp med sommarjobbare som kan rycka in alltså.

2009-08-14 @ 09:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0