crazy...

nu har jag gått ner 5 kg sen i maj... galet....
5 kg till, så e jag nog nöjd... däremot måste jag börja träna min rygg, annars kommer den pajja snart, igen.

känns som om vikten är det enda jag är pepp på för tillfället, resten känns sådär... dvs livet..
allt är lite trist nu när man har semester, alla andra jobbar ju, så det finns ingen att hänga med :(
+ att vädret är skit, och jag har absolut inga pengar kvar alls resterande veckor... känns riktigt tråkigt.

men om det e fint väder på fredag, så ska jag och I åka å bada iallafall :D så får hoppas på det då!

Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis! :)



Ryggen tar mycket stryk i kassan... Jag brukar få ont i axlarna. Du får göra "väderkvarnen" och gymnastisera armar och axlar så att du får dit cirkulation... Det brukar hjälpa!



Vi får hoppas på att vädret bättrar sig tills på fredag.. :)

2009-08-11 @ 23:50:58
URL: http://idagesteby.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0