...

det känns som om jag totalt slappat ihop under helgen.
har inte varit utomhus ens sen i lördags då jag typ gick till affären och hem igen.

annars har jag bara legat i soffan med min bästa vän (datorn) och kollat på film å surfat och msn:at lite.
otroligt vad få människor man har på msn som man faktiskt pratar med fortfarande... sen ser man alla andra gå online å offline, men inte fan säger man nånsin något till varandra... varför han man dom då kvar?
kanske för att se att dom ändå existerar, och veta att man faktiskt HAR möjligheten att prata med dom om man nu skulle ha lust...??
lite som facebook.

nej, jag måste fan ta å göra nåt den här sista veckan.
å jag har inga pengar alls, så jag vettefan vad jag ska göra... fick tips igår på att plocka bär å svamp... ska se om jag får med M ut å göra det nån dag då...
om vädret är bra iallafall.

jag vill typ åka in till stan å dricka öl, men det e ju inte gratis =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0