har tråkigt...

så jag snodde denna från Signe´s blogg (http://www.rodeo.net/signe)

10 FAVORITER
färg: svart (funkar alltid) eller vitt har jag börjat använda mkt senaste tiden...
mat: mozarella, lufttorkad skinka, avocado... mmm...
band: the Clash
film: Fear & Loathing in Las Vegas (duh....)
bok: gillar Unni Drougges alla böcker
sport: ridsport
årstid: sommar.
veckodag: varje dag jag är ledig.
glassmak: Hägen Dasz dulce de leche
tid på dygnet: 22

8 FÖR TILLFÄLLET:
humör: halvtrött men nöjd
smak: åt päronsorbét precis
kläder: hmm.. inte mkt...
bakgrund: http://www.flickr.com/photos/frozi/2870443232/
nagellack: inget
tid: 00:49
omgivning: vardagsrummet
irritationsobjekt: känner mig lite stressad inför färden mot festivalen imorrn... känns som om jag kommer glömma en massa...

5 HAR DU NÅGONSIN?
dejtat någon av dina bästa vänner: nä
brutit mot lagen: ja
blivit arresterad: not yet... ;)
badat naken: i princip ja
varit med på TV: på nån lokaltvkanal när jag var liten
kysst någon du inte känner: yes

3 PERSONER
du kan berätta allt för: M, J och hmm...den personen som iallafall vet mest om mig, förrutom de jag redan skrivit, är mr A... fast allt får han inte veta...
du tycker om: samma som ovan
du inte gillar: kommer inte på nån

2 VAL
kaffe eller te: iskaffelatte
vår eller höst: sommaren!!

utmanar alla som läser min blogg, och som har en egen blogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0