jävla skit...

fan vad irriterande...
blev ingenting av den här sista semesterhelgen, alls.
igår skulle vi in på block party, men så blir M dunderförkyld helt plötsligt, så det blev att sitta hemma, samma sak idag då =/
finns ju lixxom ingen annan att hitta på nåt med, jag har för lite vänner.

imorrn ska jag iallafall hänga med mamma på nån matmässa i Tanto. nånting iallafall...

gah jag blir så deprimerad... trodde jag skulle få ha kul den här helgen, men så blev det bara att sitta hemma igen... som jag gjort typ varenda jävla dag sen förra veckan... grrr....

+ jag hoppas verkligen att jag inte får M's förkylning nu, det vore riktigt illa att börja med att sjukanmäla sig det första man gör när man kommer tbax från semestern.
än så länge har jag inte märkt nåt, men knack, knack, ta i trä...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0