knas...

tror jag kan ha fått den sämsta starten på semester nånsin...
vad som hände i fredags vill jag inte gå in på, men det är hur som helst iiiiiingenting mot vad som hände igår kväll...
M´s pappa fick en stroke :(
så M har suttit på 2 olika sjukhus under halva natten, och sov sen hemma hos sin bror.
hans pappa är väl okej nu, men stroken angrep hans tal, så han har tydligen svårt att prata, men är klar i huvudet, så han hade varit väldigt frustrerad över att inte kunna säga vad han ville.
vilket är fullt förståeligt, måste vara jättejobbigt =/
sen vet man ju inte än om det angripit andra saker, om han kommer minnas hur han gör sånt han kunnat hela sitt liv, osv.
men det finns ju inget att göra, det har hänt, det är som det är, alla måste deala med det nu.

vi får se helt enkelt.

**UPDATE**

han fick blodförtunnande inatt på Södersjukhuset, när det inte hjälpte, så kördes han till Karolinska. M & hans bror åkte hem, sov i 3 timmar, och åkte sedan tillbaka igen.
Under tiden så har medicinen hjälpt helt mirakulöst, och blodproppen är borta, han kan prata igen, och gå på toa själv osv.
Läkaren fattar ingenting...
Känns så sjukt skönt!
Typ som en sten lyfts från hjärtat.
jag bara känner att jag vill gråta av lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0