såja

verkar som om det iallafall händer lite roliga saker nu de sista dagarna innan semestern tar slut... *snyft*

igår var jag och mr A och vid Hellasgården och låg och pressade i solen i flera timmar, och vi badade tillåmed... fast det var iskallt....
men lite färg fick jag iallafall.
sen gick vi hem till honom och han lagade jättegod mat, åsså kollade vi på tv ett tag, sen åkte jag hem.

idag är det Block Party på Söder, så vi ska dit å kika lite, å dricka lite öl, jag och M och några till.

imorrn är det årets sista Blommor & Bin på Långholmen, så självklart drar vi dit och festar stenhårt :D

M ska operera axeln på tisdag, sen är han sjukskriven i ett antal veckor... sånt fusk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0