URF!

jahapp... hur ska jag få ihop detta då...

åkte dit på onsdag eftermiddag med M, drog direkt till Lingon (restaurang) hooka med grabbarna, drack cider, sen gick vi till kebab house, käkade, sen drog vi hem.

E kom på torsdagen, och då fick vi lägenheten för oss själva,
stack till Lingon igen, sen gick vi hem till Davva å Frasse, drack mera, E blev knasfull ;P, men det blev bättre sen.
jag å E tog taxi till festivalen, fixade våra band, gick in å såg Syster Sol, E gillade det, men inte min typ av reggae alls.
vi åt lite, softade lite, å drack lite mera.
sen tog vi taxi till Flogsta, där det var takfest, fet sådan oxå.
sen hittade vi några olåsta cyklar, så vi cyklade hem.
och in på donken en sväng.

på fredagen drog jag och E och kollade Collie Buddz, sen joinade M och resten av gänget, kollade lite Don Carlos, sen drack jag alldeles för mkt vin, alldeles för fort, och däckade i M's knä. slutade med att han fick släpa mig till en taxi och åka hem.
E var kvar, tills hon tappade bort Davva å Frasse, så hon ringde sin mamma, som fick leka GPS och fick hem E till lägenheten igen.

på lördagen drog vi in lite tidigare, satt först ute vid reggaehusvagnen och drack lite, E gick in å såg Governor Andy, sen gick vi in allihopa å kollade Hoffmaestro, som var lika bra å röjjiga som vanligt... vi vart dränkta i svett och vatten, men det var det värt.
Därefter kikade vi lite på Etana, Lutan Fyah, och sen Nazarenes.
Sen träffade vi på Davva som knallade runt med sina supergoa föräldrar (det är alltså gratis inträde för alla över 60).
Vi kollade lite Heptones, å lite T.O.K, å dom röjde på må jag säga!

sen blev M och jag dödströtta, så vi tog en taxi hem, med en sväng förbi donken då.

japp, det var det det!
foton finns på bilddagboken och facebook.

och nu har jag kommit på lite tatueringar jag vill göra.... hihi....
fast det e en hemliz!!!!

skulle dock gärna vilja ha sällskap när jag gör dom... nån som e sugen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0